ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ
ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ( BOOKLETS) |
Καβαφική ποίηση
(2 σχολικές περίοδοι Χ 40’)
Βιβλίο: Kαβαφικής ποίησης
|
IGCSE Greek
Κείμενα – Γραμματική (2 σχολικές περίοδοι Χ 40’)
Βιβλία: ΙGCSE: Κείμενα – φύλλα εργασίας + Θεωρία – Γραμματική
|
IGCSE Greek
Έκθεση ιδεών (1 σχολική περίοδος Χ 40’)
Βιβλίο: έκθεση ιδεών
|
Μετάφραση
(1 σχολική περίοδος Χ 40’)
Θα δίνονται σχετικά φυλλάδια
|
|
1 | Εισαγωγή στη ζωή και στο έργο του Κ.Π. Καβάφη, σελ: 3-13
|
Ενότητα 7: Εργασία – επάγγελμα – ανεργία,
Φύλλο εργασίας 2, Κείμενο 1: «Ανεργία και ψυχική υγεία», σελ: 223 και ερωτήσεις 1-4, σελ:229-231 |
Ενότητα 7:
Εργασία – επάγγελμα, σελ: 75-77
|
Κείμενο για μετάφραση από αγγλικά στα ελληνικά | |
2
|
Essay 1: Το ιστορικό στοιχείο στα ποιήματα του Καβάφη -σχεδιάγραμμα, σελ: 17 και ποίημα «Βασιλεύς Δημήτριος», σελ: 41
|
Φύλλο εργασίας 2, Κείμενο 2: «Η ανεργία είναι συναίσθημα», σελ: 225 και ερωτήσεις 5-8, σελ: 231-233
|
Εργασία – επάγγελμα, σελ: 75-77 (συνέχεια)
|
Κείμενο για μετάφραση από αγγλικά στα ελληνικά | |
3 | Ποίημα «Ιουλιανός εν Νικομηδεία», σελ: 45
|
Ερωτήση 9, σελ: 234 και ερώτηση 10, σελ: 235 – περίληψη βασισμένη στο κείμενο 3: «Επάγγελμα: οι παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή του επαγγέλματος», σελ: 227 | Τηλεργασία: πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, σελ: 78 -83 | Κείμενο για μετάφραση από αγγλικά στα ελληνικά | |
4 | Ποίημα «Εις Ιταλικήν παραλίαν», σελ: 51 | Ερωτήσεις 11 και 12
(γραμματικής) , σελ: 236-238 |
Τηλεργασία: πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, σελ: 78 -83 (συνέχεια) | Κείμενο για μετάφραση από αγγλικά στα ελληνικά | |
5 | Ποίημα «Ηγεμών εκ Δυτικής Λιβύης», σελ: 56 | Επανάληψη | Ανεργία: αίτια – συνέπειες – τρόποι αντιμετώπισης, σελ: 84 -93 | Κείμενο για μετάφραση από αγγλικά στα ελληνικά | |
6 | Ποίημα «Θερμοπύλες», σελ: 61 | Ενότητα 8: Φυσικό Περιβάλλον, Κείμενο 1: «Η προβληματική της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης», σελ: 261 και ερωτήσεις 1-4, σελ: 264-265 | Ανεργία: αίτια – συνέπειες – τρόποι αντιμετώπισης, σελ: 84 -93 (συνέχεια) και θέματα έκθεσης | Κείμενο για μετάφραση από αγγλικά στα ελληνικά | |
7 | Ποίημα «Μύρης ˙ Αλεξάνδρεια του 340 μ.Χ», σελ: 71
|
Κείμενο 2: «Το ξενοδοχείο της νέας εποχής είναι πράσινο», σελ: 262 και ερωτήσεις 5-8, σελ: 266-267
|
Επανάληψη – classwork έκθεσης | Κείμενο για μετάφραση από αγγλικά στα ελληνικά | |
8 | Επανάληψη | Ερωτήση 9, σελ: 268-269 και ερώτηση 10, σελ: 270 – περίληψη βασισμένη στο κείμενο 3: «Κλιματικές αλλαγές: ένα καυτό πρόβλημα», σελ: 263 | Ενότητα 8: Φυσικό Περιβάλλον: αίτια – επιπτώσεις – τρόποι -αντιμετώπισης οικολογικού προβλήματος, σελ: 97-102 | Επανάληψη – classwork | |
9
|
Επανάληψη | Ερωτήσεις 11 και 12
(γραμματικής) , σελ: 271-273 |
Φυσικό Περιβάλλον: αίτια – επιπτώσεις – τρόποι -αντιμετώπισης οικολογικού προβλήματος, σελ: 97-102 (συνέχεια) | Κείμενο για μετάφραση από αγγλικά στα ελληνικά | |
10 | Essay 2: Το σύμβολο στα ποιήματα του Καβάφη -σχεδιάγραμμα, σελ: 18 και ποιήματα: «Εις Ιταλικήν Παραλίαν», σελ: 51 και «Θερμοπύλες», σελ: 61 | Επανάληψη – classwork περίληψης
|
Φυσικό περιβάλλον: ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, περιβαλλοντικές οργανώσεις, σελ: 102-104
|
Κείμενο για μετάφραση από αγγλικά στα ελληνικά
|
|
11 | Ποίημα «Απολείπειν ο Θεός Αντώνιον», σελ: 77 | Ενότητα 9: Υγεία, Κείμενο 1: συνέντευξη του Κλινικού Διαιτολόγου – Διατροφολόγου Δ. Γρηγοράκη, σελ: 277 και ερωτήσεις 1-4, σελ: 281 -282
|
Φυσικό περιβάλλον: αναγκαιότητα ανάπτυξης οικολογικής συνείδησης με την αρωγή του εκπαιδευτικού συστήματος, σελ: 105-107 | Κείμενο για μετάφραση από αγγλικά στα ελληνικά
|
|
12 | Ποίημα «Καισαρίων», σελ: 82 | Κείμενο 2: «Τρώγοντας και μαθαίνοντας», σελ: 273 και ερωτήσεις 5-8, σελ: 283-284
|
Θέματα έκθεσης, σελ: 108-113
|
Κείμενο για μετάφραση από αγγλικά στα ελληνικά
|
13 | Ποίημα «Η πόλις», σελ: 88
|
Ερωτήση 9, σελ: 285 και ερώτηση 10, σελ: 286 – περίληψη βασισμένη στο κείμενο 3: «Είμαστε ό,τι τρώμε!», σελ: 280
|
Ενότητα 9: Υγεία: διατροφή και υγεία, σελ: 115-117
|
Κείμενο για μετάφραση από αγγλικά στα ελληνικά |
14 | Ποίημα «Το πρώτο σκαλί», σελ: 92 | Ερωτήσεις 11 και 12
(γραμματικής) , σελ: 287-289
|
Υγεία: ψυχική υγεία – άγχος, σελ: 118-120
|
Κείμενο για μετάφραση από αγγλικά στα ελληνικά |
15 |
Ποίημα: «Ιθάκη», σελ: 97 | Επανάληψη
|
Υγεία: ψυχική υγεία – άγχος, σελ: 118-120
(συνέχεια)
|
Κείμενο για μετάφραση από αγγλικά στα ελληνικά
|
16 | Ποίημα «Περιμένοντας του βαρβάρους», σελ: 101 | Ενότητα 10: Τεχνολογία, Κείμενο 1: «Ένας πλανητικός τουρισμός στον «ζωντανό χάρτη» του κόσμου», σελ: 305 και ερωτήσεις 1-4, σελ: 307 -308
|
Υγεία: αγωγή υγείας σελ: 121
|
Κείμενο για μετάφραση από αγγλικά στα ελληνικά
|
17 | Επανάληψη | Κείμενο 2: « Drones: επίθεση στην ιδιωτική μας ζωή ή χρήσιμο εργαλείο;», σελ: 306 και ερωτήσεις 5-8, σελ: 309-310
|
Θέματα έκθεσης, σελ: 122
|
Κείμενο για μετάφραση από αγγλικά στα ελληνικά |
18 | Επανάληψη
|
Ερωτήση 9, σελ: 311 και ερώτηση 10, σελ: 313 – περίληψη βασισμένη στο κείμενο 3:
«Τεχνολογία και Ελευθερία», σελ: 312
|
Ενότητα 10: Τεχνολογία: θετικές και αρνητικές πτυχές, σελ: 125 -126 | Κείμενο για μετάφραση από αγγλικά στα ελληνικά |
19 | Essay 3: Το πολιτικό στοιχείο στα ποιήματα του Καβάφη -σχεδιάγραμμα, σελ: 19 και ποιήματα: «Βασιλεύς Δημήτριος», σελ: 41 και «Περιμένοντας του βαρβάρους», σελ: 101
|
Ερωτήσεις 11 και 12
(γραμματικής) , σελ: 314 – 316
|
Τεχνολογία: εισηγήσεις για σωστή αξιοποίηση της τεχνολογίας, σελ.127
|
Επανάληψη – classwork |
20 | Ποίημα «Εν Σπάρτη», σελ: 106 | Επανάληψη
|
Τεχνολογία: διαδίκτυο – μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σελ: 128 -130
|
Κείμενο για μετάφραση από αγγλικά στα ελληνικά |
21 | Ποίημα «Αλεξανδρινοί βασιλείς», σελ: 111 | – ΎΛΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
–Eξάσκηση από το specimen paper * θα δοθούν σε φυλλάδια |
Τεχνολογία: διαδίκτυο – μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σελ: 128 -130 (συνέχεια)
|
Κείμενο για μετάφραση από αγγλικά στα ελληνικά
|
22 | Essay 4: Η ειρωνεία στα ποιήματα του Καβάφη -σχεδιάγραμμα, σελ: 20 και ποίημα: «Αλεξανδρινοί βασιλείς», σελ: 111 | Eξάσκηση από το specimen paper | Θέματα έκθεσης, σελ: 130 -132 | Κείμενο για μετάφραση από αγγλικά στα ελληνικά
|
23 | Εssay 4 – Καβαφική ειρωνεία: ποιήματα «Εις Ιταλικήν παραλίαν», σελ: 51 και «Ηγεμών εκ Δυτικής Λιβύης», σελ: 56 | Eξάσκηση από το specimen paper | Eξάσκηση στην έκθεση από το specimen paper
*θα δοθεί σε φυλλάδιο |
Κείμενο για μετάφραση από αγγλικά στα ελληνικά
|
24 | Εssay 4 – Καβαφική ειρωνεία: ποιήμα «Iουλιανός εν Νικομηδεία», σελ: 45 και επανάληψη essays 3 + 4
|
Eξάσκηση από το specimen paper
|
Eξάσκηση στην έκθεση από το specimen paper | Κείμενο για μετάφραση από αγγλικά στα ελληνικά |
25 | Επανάληψη | Eπανάληψη γραμματική – το ρήμα | Eξάσκηση στην έκθεση από το specimen paper | Κείμενο για μετάφραση από αγγλικά στα ελληνικά
|
26 | Essay 8: ήττα – αξιοπρέπεια, σχεδιάγραμμα σελ: 24 και σχετικά ποιήματα (νέο ποίημα: «Όσο μπορείς», σελ: 145) | Επανάληψη – classwork γραμματικής | Επανάληψη θεματικών κύκλων έκθεσης IGCSE και κειμενικών ειδών / τύπων, σελ. 133-186 | Κείμενο για μετάφραση από αγγλικά στα ελληνικά
|
27 | Εssay 10: Ελληνισμός, σχεδιάγραμμα, σελ: 26 (και τα σχετικά ποιήματα) +
Εssay 12: Αλεξάνδρεια, σελ: 28 (και τα σχετικά ποιήματα)
|
Eπανάληψη για εξετάσεις / περσινό final | Επανάληψη θεματικών κύκλων έκθεσης IGCSE και κειμενικών ειδών / τύπων
|
Επανάληψη – classwork
|
28 | Επανάληψη διδαγμένων essays – ποιημάτων
|
Eπανάληψη για εξετάσεις / περσινό final | Επανάληψη θεματικών κύκλων έκθεσης IGCSE και κειμενικών ειδών / τύπων | Eπανάληψη
|